REGULAMIN
Young CS:GO Masters
Łódź 2015
§1 Ogólne
1.1.Niniejszy regulamin dotyczy wszystkich osób biorących udział w imprezie Young CS:GO Masters Łódź 2015
1.2. Turniej odbędzie się w Łódzkim Technoparku w dniach 28-30 sierpień 2015r.
1.3. Uczestnikami turnieju mogą być osoby, które w dniu rozpoczęcia rozgrywek
są pełnoletnie lub maja ukończone 13 lat i otrzymały pisemna zgodę opiekunów prawnych.
1.4 Wstęp na teren imprezy jest darmowy i bez ograniczeń wiekowych.
1.5.Kazdy uczestnik jest zobowiązany:
-przestrzegać zasad bezpieczeństwa oraz nie zakłócać porządku publicznego,
-stosować się do poleceń organizatorów.
1.6. Kategorycznie zabrania się wnoszenia na teren imprezy napojów alkoholowych, materiałów
wybuchowych, środków odurzających.
1.7. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych i środków
odurzających na terenie imprezy (obiektu w którym zostanie przeprowadzona)
1.8. Zabrania się wchodzenia w miejsca nieprzeznaczone dla publiczności. Zakaz dotyczy w szczególności terenu na którym rozgrywane są zawody, pomieszczeń do których dostęp maja tylko organizatorzy imprezy.
1.9. Uczestnicy biorą udział w turnieju dobrowolnie i na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody osobowe, rzeczowe oraz majątkowe, które wystąpi ą przed, podczas lub po Turnieju.
1.10. W przypadku niespodziewanych problemów niezależnych od Organizatora turnieju m.in.
awaria zasilania, dostępu do Internetu, serwerów gry, Organizator zastrzega sobie prawo do przeniesienia lub odwołania turnieju po przedstawieniu przyczyn wszystkim uczestnikom. Gracze otrzymają zwrot w wysokości wpisowego, jednak nie maja prawa do roszczeń o zwrot dodatkowych kosztów m.in za nocleg, dojazd.
1.11. Wszystkie osoby biorące udział w turniejach, konkursach bądź innych aktywnościach zobowiązane są do przestrzegania zasad.
1.12. W przypadku nie osiągniecia wymaganej ilości graczy/drużyn turniej może się nie odbyć
(decyzje podejmuje Organizator) a wpłacone wpisowe zostanie zwrócone.
1.13. Sprawy nieuregulowane w tym dokumencie rozstrzyga zawsze jeden z organizatorów
imprezy.
1.14. Uczestnicy zobowiązani są do słuchania organizatorów i administratorów.
1.15. Decyzja podjęta przez organizatora wchodzi w życie z czasem jej wydania.
1.16 Impreza odbywa się zgodnie z harmonogramem, który opublikowali organizatorzy.
1.17 Harmonogram może się zmieniać w czasie trwania imprezy poprzez decyzje
organizatorów.
1.18. Wszystkie drużyny, których dotkną zmiany, zostaną o tym poinformowane.
1.19. Organizacja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania materiałów z imprezy do
promowania przyszłych edycji jak i podsumowania pierwszej.
1.20. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Uczestnik ma obowiązek
zapoznania się z regulaminem przed imprezą lub w chwili wejścia na teren imprezy.
§2 Zapisy
2.1. Zapisy rozpoczną się dnia 20.06.2015 i potrwają do dnia 23.08.2015 lub
do wyczerpania miejsc. (data będzie podana na fanpage)
2.2. Podczas zapisów decyduje kolejność zgłoszenia
2.3. Organizator zapewnia sobie prawo do zwrotu wpisowego i usunięcia drużyny z listy
uczestników turnieju.
2.4. Liczba graczy w drużynach to 5, lecz jeśli drużyna ma trenera może on uczestniczyć w turnieju poprzez komunikator teamspeak(lub z za pleców), nie opuszczając strefy wydzielonej dla drużyny, co będzie karane dyskwalifikacją.
2.5. Zapisy odbywają się poprzez wysłanie email'a na youngcsgomasters@gmail.com
2.6. Rejestracja drużyny jest równoznaczna z akceptacją regulaminu imprezy oraz gry, w jakiej
dana osoba bądź drużyna startuje.
§3 Sprzęt
3.1. Turniej rozgrywany jest na komputerach dostarczonych przez Organizatora.
3.2. Specyfikacja komputerów zostanie podana najpóźniej miesiąc przed rozpoczęciem imprezy.
3.3. Uczestnik ma obowiązek do przyniesienia swojej klawiatury, myszki oraz słuchawek i mikrofonu.
3.4 . Istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu graczom na ich własną odpowiedzialność – w
przypadku zniszczenia bądź uszkodzenia, wyciągnięte zostaną konsekwencje finansowe.
3.5. W przypadku wystąpienia usterki, należy ją zgłosić niezwłocznie do Organizatora, w
przypadku osobistej ingerencji w sprzęt mogą zostać wyciągnięte konsekwencje.
§4 Rozgrywki
4.1. Rozgrywki prowadzone będą według harmonogramu dostępnego na stronie na 7 dni przed rozpoczęciem zmagań.
4.2. Organizator nie przewiduje możliwości zmiany kolejności poszczególnych meczy na 3 dni przed rozpoczęciem turnieju jak i również opóźniania ich ze względu na brak danej drużyny/gracza na sali.
4.3. W przypadku braku obecności kompletnej drużyny/gracza, drużyna/gracz przeciwna/-y otrzymuje „walkower ‘a”. Od tego punktu regulaminu nie ma możliwości odwołania się podczas trwania turnieju.
4.4 . O przynależności drużyn do grup, decyduje losowanie.
4.5. Obowiązującym komunikatorem będzie TeamSpeak3, którego administratorem jest
Organizator.
§5 Dla graczy
5.1. Drużyny przybywają na turniej według harmonogramu, który wcześniej przedstawi organizator.
1) Drużyny nie czekają w strefie na swoja kolej, ale przychodzą do niej dopiero w momencie opuszczenia przez niej innych graczy.
5.2. Każdy gracz zobowiązany jest do przyniesienia ze sobą:
a) myszki,
b) klawiatury, c) słuchawek,
d) sterowników, które są wymagane do instalacji sprzętu,
e) pozostałe akcesoria potrzebne graczowi rzeczy – np. podkładki.
5.3. Organizator zapewnia zestaw komputerowy oraz monitor i obowiązuje on wszystkich.
5.4. Gracze są zobligowani do jak najszybszego zainstalowania się na wyznaczonym
stanowisku.
5.6. W razie problemów w ostateczności można zwrócić się do organizatora.
5.7. Drużyna może spóźnić się maksymalnie 20 minut na swoje spotkanie zgodnie z harmonogramem.
5.8. Po tym czasie organizator może zdecydować o walkowerze na korzyść przeciwnika,
wyjątkiem jest wcześniejsze ustne poinformowanie przez organizatora graczy drużyny o
przybyciu w innej godzinie.
5.10. Wyniki i tabele dostępne będą na monitorach oraz na stronie turnieju.
5.11. jedynie w razie braku aktualnych danych gracze mogą zwrócić się o informacje do
organizatora.
5.12. Faza Grupowa rozgrywana jest według harmonogramu i w systemie Bo1.
-Zwycięstwo 3pkt, remis 1pkt, przegrana 0pkt
-Nie uwzględniamy dogrywek, remis jest możliwy.
-Jeśli drużyny zremisują w grupie decyduje ilość rund minus rundy drużyny przeciwnej np. 16-13
-Wybór mapy polega na banowaniu map aż do momentu kiedy zostanie tylko jedna. (kolejność wyboru losowa)
5.13 Faza Play Off (Od półfinałów)
-rozgrywana jest systemem Bo3.
-dogrywki są grane, nie ma remisów
-Wybór mapy przebiega w sposób 1ban a team, 1ban b team, 1pick b team, 1pick a team, 1pick random
(kolejność wyboru losowa)
5.13. Warunkiem odebrania nagrody przez drużyny jest udział w ceremonii ich oficjalnego
wręczenia.
5.14. W przypadku spraw nie objętych regulaminem ostateczna decyzje podejmuje
Organizator.
§6 Organizacja
6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Informacja o zmianach pojawi się na stronach Organizatora.
6.2. Organizatorem jest Kamil Wrona.